Terug in Nederland - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Peter Schultz - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Peter Schultz - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Door: Peter Schultz

Blijf op de hoogte en volg Peter

29 Juli 2016 | Nederland, Hoofddorp

Na een verschrikkelijke mooie reis door Thailand, Vietnam, Maleisië, Singapore, Brunei en Indonesië ben ik afgelopen nacht weer veilig in Nederland terug gekeerd. Mijn laatste vliegreis ging helaas niet helemaal zoals gepland, door een technisch mankement aan het vliegtuig had ik een vertraging van 17 uur op Singapore, een extra nachtje Singapore dus.

Tijdens deze reis heb ik de verschillen mogen ervaren tussen de verschillende landen. Van de verlegen Thaise bevolking tot de gastvrije Indonesiërs, van het georganiseerde Maleisië tot de grootste chaos op Java, van de vervuilde zee in Vietnam tot de tropische stranden in Maleisië en Indonesië en ga zo maar door.

Natuurlijk ook veel verschillende dingen gedaan, zoals het beklimmen van vulkanen tot het duiken met zeeschildpadden. Ik bedank jullie voor het lezen van mijn blog en hoop jullie komende weken weer in het echt te ontmoeten.

  • 29 Juli 2016 - 17:37

    Gerie:

    Welkom thuis, ik heb het erg leuk gevonden om je te volgen wat heb jij veel mee gemaakt. Heel leuk.

  • 31 Juli 2016 - 11:14

    INEKE VERLINDEN:

    Peter fijn dat je weer gezond en wel terug bent, je heb genoten en dit avontuur kan niemand je meer afpakken.Geniet nog lekker na en kom dan weer eens met Natasja eten.Groeten(oma)Ineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter

Actief sinds 04 Jan. 2016
Verslag gelezen: 1063
Totaal aantal bezoekers 6269

Voorgaande reizen:

12 Maart 2016 - 31 Juli 2016

reis van 4 a 5 maanden door zuid-oost Azie.

Landen bezocht: